בלוג

אבא

אבא הרב שלמה רענן זצ"ל הי"ד ערב ראש חודש אלול תשנ"ח נכנס מחבל ארור דרך החלון ורצח אותך בסכינו באכזריות.

11.5.16, 18:16 | ציפי שליסל | 213 צפיות
אבא
הרב שלמה רענן זצ"ל הי"ד
ערב ראש חודש אלול תשנ"ח נכנס מחבל ארור דרך החלון ורצח אותך בסכינו באכזריות.
חנן פורת הספיד את אבא ביום השבעה וכך אמר:
במלחמת השחרור שעה שעמד גוש עציון במערכה, מפרפר בין החיים ובין המוות, כתב אחד מחבריו מכתב אחרון: "כשאני יוצא להרים סביב ורואה את הכפרים הערביים יורקים ארס והרס, ואותנו עומדים בתפילה, רוצה הייתי שתופיע על ההרים דמותו הפלאית של ר' לוי יצחק מברדיצ'ב, אוהב ישראל, להוכיח לו לריבון העולמים, מי מול מי עומד פה במערכה."
המילים האלה הדהדו לי בעת ההלוויה של ר' שלמה רענן שלנו, אהובנו. עצמתי את עיני וחשבתי לעצמי, ניסיתי לדמיין לעצמי את המפגש הזה שבין הרשע בדמותו של מרצח וסכין בידו, לבין ר' שלמה שלנו, איש התום והטוהר, טוב הלב, האמת והאמונה,
ריבונו של עולם, ראה מי מול מי עומד פה במערכה! רבי שלמה, צדיק יסוד עולם, טהור לבב, אולי אפילו החיים לא היו ראויים לנשמה גבוהה שכמותו שנתלבשה בתום של ילד בטהרה שאין דומה לה. אבל רבי שלמה לא היה רק טהור לבב תמים כילד שלא נגע בזבוב לרעה, הוא היה גיבור, גיבור גדול! יש ארץ שמגדלת גיבורים, והיא הארץ הזאת, ארץ יהודה, כדברי חז"ל יש ארץ שמקבלת גיבורים, שרק גיבורים יכולים להיות בה ולחיות בה, גיבורי חברון....
אבא יקר השאלה הזועקת: מי מול מי, מהדהדת עד שמיים!
בפורים עמד חייל שהגן עלינו ממרצחים ארורים, צמאי דם, שניסו שוב לרצוח בסכין סמוך לביתך. אלאור אזריה שראה תזוזה של מחבל שעלול שוב לפגוע בנו, חיסל את המחבל.
כעת עומד החייל הצדיק למשפט. יש מי שהתבלבל ולא מבין מי מול מי!!!
"אנו הולכים בדרכו של המופתי!" קרא ראמי חמדאללה, שהשתתף ביום שלישי, אתמול, בוועידה האסלאמית בית אל-מקדס הבינלאומית השביעית שנערכה ברמאללה.
חמדאללה ציין, כי הוועידה הזו משרישה את דרכו של אל-חאג' מוחמד אמין אל-חוסייני, המופתי של ירושלים, כן, זה שכרת ברית עם המשטר הנאצי להשמדת היהודים - אותו כינה הבכיר הערבי "הבן זך הלבב" של העם הפלסטיני.
שר ההקדשים, יוסוף אידעיס, אמר "הוועידה הזו היא המשך לוועידת בית אל-מקדס האסלאמית הראשונה שכינס המופתי המנוח אל-חאג' אמין אל-חוסייני על אדמת פלסטין בשנת 1931, והנה היום אנו הולכים בדרכו על פי הנחיות של הנשיא מחמוד עבאס".
מי מול מי!!!
עם ישראל התעוררו!
אנו עומדים מול מי שרוצחי יהודים, ששוחטי טבוחי תרפ"ט הם גיבוריו!
ורק אם ניתן חופש פעולה לחיילינו לעמוד מול האויב האכזר נוכל לקיים את מדינת ישראל!
"הבט משמיים וראה", ראה ריבונו של עולם את עמך הצדיקים והטהורים, שלא יתבלבלו, ויוכלו לעמוד איתן מול אויבינו הקמים עלינו להשמידנו!
אין תגובות