חדשות

חוזרים לשיר בחברון! סוכות תשפ"ב בעיר

19.9.21, 09:55

בימים רביעי וחמישי ט"ז-י"ז בתשרי 22-23.9 מערת המכפלה פתוחה ליהודים בלבד כולל אולם יצחק | עצרת החג המרכזית למרגלות מערת המכפלה ביום חמישי החל מ14:00 | סיורים לאתרי הישוב היהודי בחברון בהדרכת מדרשת חברון ללא עלות | מרכז המבקרים ...

היכונו למעמד הסליחות המרכזי במערת המכפלה!

5.9.21, 21:20

מעמד הסליחות המרכזי במערת המכפלה מייסודו של מרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל ביום ראשון ו' בתשרי 12.9 | אולם יצחק פתוח, עזרת נשים פתוחה | הכניסה למערת המכפלה בהצגת תו ירוק | לכל הפרטים>>

הכי קרובות לאמא! מעמד התשובה המרכזי לנשים

29.8.21, 18:35

יום שני ז' בתשרי 13.9 למרגלות מערת המכפלה בהשתתפות הרבנית ימימה מזרחי, מאיה אוחנה מורנו, רוחמה בן יוסף ועוד | האירוע יתקיים במתכונת תו ירוק בהתאם להנחיות משרד הבריאות | הכניסה ללא עלות, ההרשמה מראש חובה | לכל הפרטים>>>

עננו א-לוהי אברהם! סליחות במערת המכפלה

13.8.21, 17:03

מנייני סליחות מתקיימים בכל לילה ב00:30 וב05:05 | הכניסה למערת המכפלה בהצגת תו ירוק בלבד | מנייני סליחות מתקיימים גם ברחבת המערה (המדרגה השביעית) ללא צורך בתו ירוק

חוגגים עצמאות בחברון!

14.4.21, 14:04

תפילה חגיגית וטקס יום העצמאות למרגלות מערת המכפלה ביום רביעי ב19:00 | מרכז המבקרים 'לגעת בנצח' פתוח בין השעות 10:00-16:00 ללא עלות! | אתר תל חברון פתוח, במקום הדרכה ללא עלות. הסעות הלוך-חזור מרחבת מערת המכפלה

עיר האבות זוכרת את הבנים

14.4.21, 13:57

מאות משתתפים בטקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל למרגלות מערת המכפלה ובחלקה הצבאית בבית העלמין העתיק בחברון

חוזרים לחייך בחברון! פסח תשפ"א בעיר האבות

25.3.21, 16:50

לאחר שנה של געגועים, נפתח בחג הפסח אולם יצחק למבקרים ומתפללים | תפילת ותיקין חגיגית עם הרב שמואל אליהו שליט"א נערכה למרגלות מערת המכפלה | למרות ההגבלות השונות פקדו רבבות את עיר האבות ומערת המכפלה

בשעה טובה: נדחתה העתירה נגד הנגשת מערת

4.3.21, 16:56

לאחר סאגה ארוכה, דחה בית המשפט המחוזי את ערעורם של עיריית חברון והוואקף המוסלמי נגד הנגשת מערת המכפלה | המשמעות: ככל שלא תוגש עתירה לבג"צ, ניתן יהיה להתחיל בביצוע הפרוייקט באופן מיידי

מערת המכפלה פתוחה!

7.2.21, 14:35

מערת המכפלה פתוחה בכל יום מ04:00 ועד 21:45 | בעשרת ימי תשובה מערת המכפלה פתוחה 24 שעות ברציפות, לא כולל ימי שבת וחג | ניתן להגיע באופן חופשי - ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית | הכניסה בהצגת תו ירוק בלבד | ניתן לקיים במקום אירועים ...

מאירים ושמחים בעיר האבות! חנוכה תשפ"א